zondag 5 maart 2017

Niet veel, maar toch...

Weinig tijd hier om te quilten.
Pas eind mei dan komt er weer meer ruimte, dus tot die tijd is het roeien met de riemen die ik heb.


 De eerste rand van 4 heb ik afgekregen en dan nog 4 hoekblokken. Dat moet toch gaan lukken voor het eind van dit jaar.


Met het middenstuk van Robin's nest ben ik begonnen, Rand 3 heb ik al voorbereid, want hexagonnen kan je overal maken. Ze moeten alleen nog vastgezet worden.


 Vandaag is dochterlief jarig en gaan we een feestje vieren.

5 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Je eerste rand is wel heel erg mooi geworden, en voordat je het weet, is het eind mei en heb je meer tijd! Ook prachtig eerste begin van Robin's nest.
Van harte gefeliciteerd met je dochter en een gezellige dag gewenst vandaag.
Groetjes van Ageeth.

Ineke zei

Geweldig, wat een pronkstuk. En je rand ziet er geweldig uit!
Succes met alles!
Fijne week

Anja.M zei

Een prachtige quilt in wording !
Quilt groetjes Anja.

Jane in Cumbria zei

Je love Entwined wordt zo prachtig! De hexagon rand is ook mooi. Je werkt hard!!

Jane in Cumbria zei

Hallo Ineke, dank je wel voor je reactie op mijn blog. Je staat op no-reply, dus ik kan niet regelrecht antwoorden. Het papier strijk ik op de voorkant van de stof, en haal dat weg zogauw ik de stukjes op de achtergrond rijg om ze op hun plaats te houden. Dan haal ik de spelden eruit, en daarna kan ik ze vastzetten met needleturn. Beantwoordt dat je vraag?
groetjes, Jane