woensdag 23 november 2016

stapje voor stapje naar de finish.

Langzaam aan komen we steeds wat verder.
De roze boogjes zijn af, die waren wel heel intensief om te maken.
Het zijn niet al te beste foto's, maar geven toch wel een kijkje waar ik nu ben.


 Ik probeer me niet te laten verleiden (een gezamenlijk project voor  de Sarah Morell quilt in de ijskast gezet), maar dit blokje wel gemaakt want dat is er ook aardig bij ingeschoten.


Als ik lekker in mijn quiltkamertje zit zou je denken niet te veel deze kant op kijken, maar ik kijk er juist wel veel naar en denk oh als de Love Entwined klaar is. LOL


Tot de volgende keer wie weet met een affo.

5 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Oh, Ineke, wat een pracht van een quilt gaat het worden, jouw LE! Niet die andere kant opkijken, hoor (al zijn de Caswell blokken ook erg verleidelijk), want ik kan niet wachten tot je top helemaal in elkaar zit. Wat een mega-project is het, maar wat een voldoening straks.
Heb alle patronen voor de LE netjes in een map zitten, en het is zeker een project, dat mij heel hard roept. Maar die tijd, he...
Groetjes van Ageeth.

Guusje, zei

Wauw wat wordt de Love Entwined prachtig ben er helemaal weg van en dan de blokken voor de Caswell quilt ook al zo mooi. De kleine blokjes, de naam bven ik even kwijt, vind ik ook zo schattig. Wat leuk dat je ook de Sarah Morrel wilt maken die ligt hier ook nog steeds voor ooit. Succes met afronden van de LE quilt. Ik kijk ernaar uit.

Ineke zei

Wat een ontzettend mooie Love Entwined! Lekker zo doorgaan, en zo benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal af is! En de blokjes van de Sarah Morell quilt zijn zo gaaf en het aantal groeit gestaag!
Liefs, Ineke

quiltsathome zei

Wat maak jij veel moois !!
Ik vind het ongelooflijk knap !!

Annemieke zei

Je LE wordt zo gaaf! En je foto van je andere projecten zie ik ook graag. Leuk om iets te dromen te hebben. De Sarah Morel hangt ook als plaatje op mijn prikbord misschien voor ooit? !
Groetjes
Annemieke