maandag 25 mei 2015

Op een mooie Pinksterdag.

Wieke had ons uitgenodigd om in  het handwerkcafe haar verjaardag te komen vieren.
Karin en ik vanmorgen op pad. Het was erg gezellig en zelfs nog iets afgemaakt.

Dit patroon vind ik zo mooi en in 2001/2002 ben ik er aan begonnen.
Van tijd tot tijd maak ik een blok, weet niet hoe groot het wordt, maar heb hier ook geen last van.


Maar ik was wel een beetje onrustig toen ik naar huis ging, wil wat doen maar weet niet wat.
Wil mijn quiltkamer opruimen en leuker inrichten, maar weet niet hoe (lees wat doe je met de troep)

Kortom gevaarlijk want ik beland dan altijd in, heel veel overhoop halen en niets doen.

Ik dacht ik ga verder met  Prairie Peony van Edyta Sitar, maar de achtergrondstof bevalt me niet en neem nu het besluit om daar eerst iets anders voor te gaan kopen.

Dan maar een beetje opruimen, ach ik stuit op dit doosje.
Hourglass, ook zo'n patroon waar ik weg van ben en neem het besluit om dit dan af  te maken.


Geeft een goed gevoel, alleen is het wel weer een beetje rommelig.

5 opmerkingen:

Ineke zei

Dat onrustige gevoel heb ik ook, wil opruimen, maar blijf ook altijd hangen met iets wat ik nog moet afmaken. Mooie blokken, die laatste foto!

Unknown zei

Dat opruimen weet wat. Ik begin tijdens het opruimen altijd wat nieuws. Hopeloos

Guusje, zei

Prachtig compass en ja opruimen dat is ook zoiets. Steeds kom je dan weer wat tegen wat....

Marga (MarPie) zei

Heerlijk om zo bezig te zijn. Nou heb ik alleen een vraagje, wat is het patroon?
Komt er nog iet s anders bij of is het alleen de hourglass blokjes. Niks mis mee hoor, heerlijk scrappie.

Groetjes,
Marga♥

ineke zei

Hoi Marga, nee op het middenblok ga ik iets appliceren. Wat weet ik nog niet precies. Haha, zeg maar mijn eigen mysterie.