donderdag 20 maart 2014

Weer iets te vertellen over mijn LE.

Vandaag dit deel afgemaakt.
Het lag al een tijdje (bijna) klaar, maar de hoeken van de eerste border heb ik vandaag met de naaimachine aan elkaar gezet.

Het stofje voor de border, kreeg ik van mijn lieve vriendin Karin en van alle stofjes die ik erbij heb gelegd was dit het. Ik ben er erg blij mee.

Nu moet ik er eerlijkheidshalve nog wel bij vermelden, dat er nog rondjes op de polka dots komen, maar die worden later erop geappliceerd.


Vandaag ben ik de volgende borders gaan voorbereiden, weer een nieuwe uitdaging.

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!
:o)

Ineke zei

Oh Ineke, wat mooi!!! Prachtig!!!

Liefs, Ineke

Ageeth Dorsman zei

Ik vind dit deel adembenemend mooi, echt prachtig. En zo lente-achtig, met deze kleur rand erbij. Dit gaat een beauty van een LE worden!
Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

In een woord PRACHTIG. Wat ontzettend mooi.

Quiltlia zei

Wat wordt dat een prachtige quilt,de mijne ligt even stil vanwege andere projecten maar ga er zeker aan verder.

Wilma zei

Ow wat is je LE mooi! eb wat ben je lekker ver al. prachtig.